KTDR dzīvo un ne tikai

TV tornis

Ostankino. (wikipedia.org)

Ja jūs rūpīgi skatāties, Ziemeļkorejas televīzijas tornis ir ļoti līdzīgs Ostankino. Pirmkārt, nodošanas ekspluatācijā datums ir 1967. gads. PSRS atzīmēja revolūcijas 50. gadadienu, savukārt KTDR gatavojās atjaunot apraides sistēmu. Ārēji - ir arī daudz sakritības. Torņa koniskā bāze ar logiem. Restorāns apmeklētājiem un torņa antena. Padomju torņa augstums ir 540 metri, bet Phenjanā mazāks tornis, tikai 150 metri.

TV tornis. (wikipedia.org)

TV kanāli

Ziemeļkorejā kopumā ir četri TV kanāli. Tāpat kā visās totalitārajās valstīs, televīzijas uzdevums ir veicināt. Apraide ir ierobežota laikā.

Pyongyang Broadcasting System tika izveidota 1953. gadā. Izmēģinājuma raidījumi sākās 1961. gadā, programma sāka darboties reizi nedēļā svētdienās. Pirmā tiešraide tika veikta 1970. gadā. Tika pārraidīta Korejas Darba partijas 5. kongress.

Korejas centrālā televīzija. (wikipedia.org)

Valsts galvenais un vecākais televīzijas kanāls. Oficiāli ar šo titulu 1971. gada 3. janvārī. Šodien apraide sākas darba dienās un sestdienās no 14:30 līdz 22:30, svētdienās un svētku dienās no 8:30 līdz 23:30.

Kopš 1974. gada kanāls izceļas ar krāsu. Starp tās programmām ir ziņu pārraides, sociālie un politiskie raidījumi, mākslas filmas un drāmas.

Visi vadītāji ir līdzīgi viens otram, viņiem ir vienots izskats, identiski frizūras un apģērbu stils. Tikai tērpu krāsu klāsts ir atšķirīgs. Ir skaidrs, ka galvenā lieta viņiem nav runātāja identitāte, bet informācija, ko viņš izrunā. Galvenā tīra funkcija. Ziņas sniedza daudz informācijas par KTDR armiju, Korejas Darba partijas darbu, vadību. Gaisa ziņojumos un valsts dzīves hronikā.

Ziņu studija ir aprīkota ar chromakey sistēmu, attēls tiek rādīts neitrālā fonā. 2010.-2011. Gadā - tā bija fotogrāfija no Tedongan upes Phenjanā, no 2012. gada marta - ekrāns ar animētu pasauli, kurā ir atzīmēta KTDR teritorija.

Īpašās dienās studija var mainīt savu dizainu. Tātad Kim Jong-il nāves dienā fons bija tumšs mežs.

Ievērojiet, ka paziņotāja balss parādās agrāk nekā attēls. Sākotnēji tas ir mitoloģisks un atdalīts no pārvadātāja. Arī efektu pastiprina atbalss. Video secību, Korejas tautas ciešanas, augstāko spēku skatienu pulcē dažādi iedzīvotāju segmenti. Galīgais dabas sauciens, universāla mēroga katastrofa.

Starp programmām Ziemeļkorejas televīzijā tiek rādīti mūzikas ekrānsaudzētāji. Šis paņēmiens ir labi zināms padomju televīzijas skatītājam, kas pieradis pie līdzīgiem Etera elementiem kopā ar mūziku, ko uzstājis Paul Mauriad Orchestra.

Aprūpe Ziemeļkorejā un jaunākā paaudze. Bērnu programma balstās uz zināšanu nodošanas principiem no vecākā līdz jaunākajam. Un tas ir ierāmēts, kā arī tā „konkurenti” visā pasaulē ir diezgan tipiski:

Šāds svarīgs notikums kā laika zonu maiņa netika atstāts bez uzraudzības televīzijā un kalpoja kā īsts rituāls.

TV kanāls "Mansude"

Kanālu apraide sākās 1973. gadā. Savā gaisa tīklā ārzemju programmas tiek tulkotas korejiešu valodā. Protams, tie ir cenzēti. Būtībā tas ir Ķīnas televīzijas ražošana. Starp citu, Ķīna ir palīdzējusi Ziemeļkorejai ar televīzijas stacijas tehnisko atbalstu.

Īpaša uzmanība jāpievērš tam, ka Mansude kanāls pārraida tikai Pjongjangu un tās apkārtni. Turklāt tas netiek izplatīts politisku iemeslu dēļ.

TV kanāls "Rennamsan"

Izglītības kanāls, galvenā auditorija ir studenti. Viņš sāka raidīt 1971. gadā. Darba laiks ir no 17:00 līdz 22:00 darba dienās un no 12:00 līdz 22:00 nedēļas nogalēs.

Tā sastāv no programmām svešvalodās, kas paredzētas, lai palīdzētu apgūt jaunāko paaudzi. Papildināt savas populārās zinātnes filmas. Piekļuve kanālam ir visiem Phenjanas studentiem.

"Sporta TV"

Jaunākais Ziemeļkorejas televīzijas kanāls. Tā ir dāvana iedzīvotājiem Korejas pussalas atbrīvošanas no Japānas valdības 70. gadadienas dienā. Tas tika izsūtīts 2015. gada 15. augustā. Šodien ir nedēļas nogales kanāls, tas turpinās lidot sestdienās un svētdienās no 19 līdz 22 stundām. Tā satur filmas par sporta vēsturi, sacensību pārraidi un masu sporta veicināšanu.

Bet, neskatoties uz specifiku, galvenais ziņu izlaidums kanālā parāda vienlaicīgi ar Centrālā Korejas TV.